onsdag 28 september 2011

Råkade klicka...

hem ett linne. Oops! Och jag som inte ens har betalat räkningarna än... Men jag har letat ett linne med bred spetskant längst ner så nu slog jag till när jag hittade ett. Jag har en tröja som är lite vid och kort och då tycker jag det är snyggt med ett längre och tightare linne under.
Imorse var det helt sinnesjukt vackert ute, det var ett så fantastiskt ljus så det går inte att beskriva. Ett sådant där ljus som bara inträffar på hösten och där träden ser ut att glöda. Det var verkligen drömskt och jag försökte ta kort vid kvart över sex på morgonen men det gick liksom inte att fånga på bild. Sedan när vi cyklade till dagis och skola så blev himlen alldeles turkos. Senare på dagen var det naturligtvis tvunget att regna, för vi har ju fått så lite nederbörd på sistone. Eller inte. Gah! Jag är verkligen trött på det här regnandet - jag blir så låg! Så fler vackra höstmorgnar tack! Och det är inte jag på bilden om någon trodde det, hihi... Då måste jag blondera mig och gå ner några hundra kilo till och så får jag nog käka tillväxthormon så jag blir lite resligare. Men allt är ju möjligt säger dom :)Länk

2 kommentarer:

  1. Hej Där!
    det gjorde du rätt i .)
    Man måste få unna sig något eget ibland , vare sig räkningarna är betald innan eller efter.

    Det där linnet kommer du få mycket användning till tror jag! FINT!

    Kan tyvärr inte öppna länken :(...
    Å håller med om FLER härliga friska höstdagar...och mornar :)

    Ha de gott sålänge!
    Kram Hilla

    SvaraRadera
  2. Nu ska länken fungera i alla fall Hilla! Och du har helt rätt man måste få unna sig någonting. Jag är bra duktig på att handla till barnen så jag försöker ändra på det och handla lite sådant där som jag behöver själv.

    SvaraRadera