tisdag 6 september 2011

Min tur...-

att bli sjuk? Känns verkligen så. Armarna känns så tunga och jag har ont i hela ryggen och jag vill helst bara sova... Men jag vill inte och jag har inte tid, ork eller lust. Nog trodde jag att det skulle hinna gå lite längre av höstterminen innan jag skulle åka dit. Kanske det är därför kroppen skriker efter kolhydrater. Inte för att jag lyssnar men jag hör ändå ropen :) Och jag väntar och väntar på att dom ska öppna shopen hos Gneis. Vilken efterfrågan dom har lyckats skapa på sina kläder för jag är långt ifrån den enda som väntar. Jag är lite rädd att kläderna ska ta slut på fem minuter och eftersom sonen är så pass stor som han är vill han ju vara med och bestämma färg och modell. Så man vill ju lite betänketid så man inte gör någonting dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar