torsdag 8 september 2011

Hallon & vispad grädde...

till kvällsmat. Väldigt gott men det känns sååå fel. Men det funkar ju så jag klagar inte. Men när man nu är uppväxt med minimjölk, lätta och bara allmänt uppfostrad för att undvika fett så är det svårt att omprogrammera hjärnan. Jag är fortfarande lite besviken över att bröden inte blev goda - jag hade liksom sett fram emot att kunna ta en liten macka då och då. Men som sagt jag får surfa runt och se om jag hittar något som verkar godare och med mindre ägg. Sedan har jag förberett lunchlådan med biff, stekt squash och vitlökssmör. För imorgon blir det jobb för barnen är feberfria tack och lov. Dock har jag ju kort dag på fredagar så det blir ju inte alltför betungande.

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Kanske jag får bakläxa idag. Kan inte hjälpas. Får väl köpa den magraste naturella yoghurten och börja äta det i stället för mackorna, blir ändå inte mätt på dem.
    Vägde mig i morse 81.4 inte bra 166cm lång hade ju krymt 1 cm,
    Trevlig Fredag Lördag Söndag/Mi

    SvaraRadera