fredag 9 september 2011

Får nog helt enkelt...

erkänna som det är. Jag är en nörd. Nu sitter jag och ser på Star Trek, en nyinspelning i och för sig. Ja men ni märker ju vad jag kollar på - är det inte vampyrer så är det science fiction! Jag har nog alltid gillat sådant å länge jag kan minnas. Har alltid gillat när det är lite action också och fantasi har jag ju så det räcker och blir över... Älskar ju Sagan om ringen också. Så nu måste jag ju se klart den här filmen även om jag helst skulle gå och lägga mig och kurera förkylningen som sitter i hela kroppen. Jag ska dessutom jobba lite imorgon så jag borde sova men det var alldeles för bra för att jag inte ska fortsätta att se!
Ha en trevlig helg!

Och Stjärnornas krig för tusan! Det är min absoluta favorit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar