torsdag 17 februari 2011

Kom på dagis...

för att hämta lillan. Då står det med stora bokstäver: Det går magsjuka på avdelningen! Gulp. Hälften av barnen och fröknarna sjuka. Vill. Inte. Det är nästan så det är komiskt. Och det är ju inget annat att göra åt det om det nu skulle bli så att vi får oss en tredje sväng. Det är bara att skratta åt skiten ;0)
Det är bara att hoppas att vi har gjort bort vår beskärda del av magsjukor. Och om man då blev smal på kuppen. Då kanske jag skulle kunna stå ut med det. Men bulimi är ingenting för mig, att kräkas är verkligen otäckt...
För övrigt tycker jag det är fasligt kallt. Hela veckan har ju varit myggfri om man säger så. Just nu -25 och så blåser det lite. Men långkalsonger har jag fortfarande inte tagit på mig. Och inte täckbyxor heller. Är man tjurig norrlänning så är man!

1 kommentar: