onsdag 10 november 2010

Rackarns vad ont...

det tar att få en dansk skalle av en ettåring! Hur kan en sådan liten en ha så stort och hårt huvud?! Näsan kommer säkert att anta den där fina smurfblå färgen imorgon. Det var bara tur att jag klarade mig från näsblod och då hade det nog blivit livat i huset. För sonen klarar inte av att se sin mamma blöda, been there done that och det var traumatiskt för honom...
Apropå smurfar såg jag att dom har börjat sälja smurfhus igen och jag blir helt nostalgisk. Jag har kvar några smurfar men mitt smurfhus är jag rädd att min pappa slängde bort. Hm, undrar om inte gossen behöver ett smurfhus i julklapp så mamman kan få leka ;0)
Hittade förresten en hel sida med massor av smurfar, smurfhus med mera, kolla här om ni också vill bli nostalgiska!

1 kommentar:

  1. Åhhh VERKLIG nostalgi, jag hade ett blått smurfhus... Måste genas kika in där, å tack rara för det skitbra tipset :-D Kan nog bli så att både bok å figur klickas hem *ler* Ha en fin dag! KRAM Therese - Sockenvägens Söta

    SvaraRadera