måndag 22 november 2010

Jag är på gång!

Jajamänsan, imorse steg jag upp 04.30 och körde ett pass med Zumba! Känner mig himla duktig och det var riktigt svettigt och ryggen fick sig en ordentlig genomkörare vilket behövdes. Nu gäller det bara att fortsätta i samma stil vilket betyder att jag snart ska gå och lägga mig så jag orkar... Jag behöver verkligen röra på mig som sitter så mycket vid datorn på jobbet och så blir det ju en del hemma också. Och går jag ner lite på kuppen så gör det ingenting alls. Ska som sagt försöka utesluta en massa onödigt som jag stoppar i mig och äta ordentligt med mat istället. Man blir inspirerad när man tittar på Biggest loser det är då ett som är säkert.
Idag har vi en sådan där riktigt fin vinterdag, det ser verkligen ut som sinnebilden för ett julkort och månen är stor och rund. Vackert!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är. Kul att du är med i min utlottning.
    kram Agneta

    SvaraRadera