måndag 29 november 2010

Jag fortsätter...

att vara duktig på morgonen! Går upp och kör mitt Zumbapass, det blir allt lite stressigt men jag mår så mycket bättre. Det är nog viktigt att man tar sig tid att ta hand om sig själv också även om det är väl så tidigt på morgonen... Sedan får man väl hoppas att det börjar synas på vågen också! Ja, någon latinamerikansk fotomodell kommer jag ju aldrig att bli men nog ska jag väl kunna jobba bort en hel del. Kanske lite osmart att börja så här strax innan jul men det struntar jag i. Jag åt ett par pepparkakor och en liten mugg med glögg igår. Man får helt enkelt äta med måtta och välja sina tillfällen. Nu börjar ögonlocken kännas tunga (och det har dom gjort sedan 8 imorse...) så nu är det nog strax dags att krypa ner i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar