torsdag 11 november 2010

Inte blå...

men den är allt lite svullen snoken min. Och ont gör det fortfarande. Idag har vi haft verksamhetsplanering på jobbet. Inte direkt min favoritsyssla men det är väl ett nödvändigt ont. Tur att det är fredag i morgon och jag har kort dag. Slutar vid lunch och då går jag och hämtar lillstrumpan och så får hon sova hemma. Det är så skönt att få någon timme bara för sig själv även om det mest blir att jag plockar undan eller förbereder middagen. Ikväll har jag dessutom tagit mig ett bad och läst nyaste Allt i hemmet. Vilken lyx!
Men jag vet inte om det bara är jag eller har den tidningen blivit sämre sedan dom gjorde om den? Vet verkligen inte om jag ska fortsätta prenumerera på den... Kanske blir någon annan inredningstidning, men vilken? Lantliv, Sköna hem, Tove... Hus & Hem har vi på jobbet så den läser jag där. Tål att funderas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar