torsdag 25 november 2010

Hej vad det går!


Veckorna springer iväg. Imorgon blir det lite snabb städning och så ska jag försöka göra lite adventsfint. Jag har redan hunnit sätta upp en stjärna som jag köpte på Hemtex förra helgen. Den blev riktigt fin.
Jag känner mig så duktig som stiger upp så tidigt för att motionera, men även fast jag är trött så känner jag mig piggare! Ja, det låter kanske konstigt men jag mår så mycket bättre av att motionera. Och gärna före frukost, det blir liksom en toppenstart på dagen. Då har jag gjort bort det och kan slappa på kvällen. Sedan känner jag stor skillnad i rygg och axlar, det hjälper verkligen att röra på sig och få cirkulation och bli varm i musklerna. Det känns som om det här kan bli en god vana! Men jag ska vila på lördag, det är ju viktigt det också. Kort dag imorgon som vanligt - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar