söndag 21 november 2010

Det här borde...

jag ha gjort idag: städat toaletterna, dammtorkat, motionerat, planerat mat för veckan och säkert en massa annat som jag helt förträngt...
Det här har jag gjort idag: tvättat tre maskiner (med vår nya tvättmaskin!), gosat och lekt med lillan, gråtit en skvätt, badat lillan, hämtat lite grejor från ett förråd och ätit godis! Nej nästa vecka ska jag verkligen försöka ta tag i livet och försöka stiga upp på morgonen och motionera för det blir helt enkelt inte av på kvällarna. Jag är helt slut efter att ha nattat barnen och jag känner att jag behöver ett par timmar på kvällen för att varva ner och bara vara. Sedan ska jag försöka äta bättre och inte stressa! Magen säger ifrån, inte särskilt vänligt men bestämt. Här ska det bli bättring. Vi säger så! Och städningen ska jag också ta tag i, det är ju advent nästa helg. Finfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar