fredag 2 mars 2012

Solig fredag!

Kan det bli bättre? Det är fredag, bästa dagen på hela veckan om ni frågar mig, och det är sooool! Den här veckan har det varit full rulle och riktigt bra väder så vi har passat på att vara ute och njuta av solen därav den dåliga bloggningen. Men nästa vecka bjuder förhoppningsvis på några lediga dagar så då kanske det blir mer strunt från mig. Just nu är barnen ute och leker på gården själva, dom åker stjärtlapp nerför den stora snöhögen som vi har på tomten. Undrar just hur länge det tar innan den tinar... nåja, det är fortfarande långt innan det blir riktig vår här uppe. Ha nu en härlig fredagskväll och hoppas att ni har fått lite sol på er också.

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !

    Du skrev nog detta, när jag titta senast fanns det inte.
    Har Du så mycket snö kvar, här finns nog bara kvar på skuggiga sidor.Det är mest is där folk har gått.Det tar lång tid att smälta.
    Det är så geggigt på gräsmattan, märks att tjälen går ur cm efter cm.Så snart tittar vårlökarna fram.
    Är hela familjen kry nu.? Jag har repat mig.

    Kram och må så gott.och trevlig helg !

    Mi

    SvaraRadera