lördag 10 mars 2012

Såg en...

film igår kväll. Det blev Friends with benefits med bland andra Justin Timberlake. Tyckte starten var lite knackig men den tog sig och jag fick skratta flera gånger. Och Justin var helt okej som skådespelare fastän jag gärna hör när han sjunger istället. Jämför man med filmen En dag var det här ett mästerverk men annars ger jag den här tre Annor av fem möjliga. Nu ska vi väl göra som större delen av alla barnfamiljer i landet nämligen bänka oss framför melodifestivalen. Jag har gjort lite chokladmousse till mig som jag får festa loss på när dom andra äter sitt lördagsgodis. Inte helt fel. Kan hända att det blir några ostskivor och ett glas rött också. Vi får se. Just nu är jag fortfarande ganska mätt efter att ha ätit en mycket god middag bestående av färsk fläskfilé, varma grönsaker smaksatta med balsamvinäger och till det choronsås.

1 kommentar:

  1. Hejsan !
    Orkar inte skriva ett inlägg bara för att tala om att proverna var normala värden på både blodsocker o.blodfetter.

    Du hade givit mig en kommentar på Besöket om min hälsa.
    Mu ska jag skriva till de andra också.
    Får inte lika många kommentarer nu mot förr när jag skrev om mina resor och hemsk-heter jag varit med om.

    Kram Mi

    SvaraRadera