måndag 26 mars 2012

Min nya...

blus som jag beställde hos Campadre kom i postlådan idag. Jättefin och verkar vara i riktigt bra kvalité men jag kunde nog ha tagit en storlek mindre! Och ja, det är ju både roligt och lite tråkigt att den var lite stor men jag tror jag behåller den ändå. Och färgen var jättefin, var inte helt säker på att jag skulle gilla korall men den var riktigt snygg. Idag har det regnat lite vilket gör mig glad för jag är helt okej med att snön försvinner. Eller över påsk kan det få vara snö bara det är sol så man får vara ute och åka skidor och grilla korv. Men sedan så kan det gärna få fara all världens väg. Jag känner av omställningen av klockan också - undrar om det är ett ålderstecken?! Kunde inte för allt i världen somna igår så det var en trött Anna idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar