fredag 30 mars 2012

Är kraftigt missnöjd...

min dator verkar nämligen vara kaputt... därför har det varit tunt med inlägg. Nu har jag lånat min sambos bärbara för jag får ju abstinensbesvär utan dator. Undrar om jag fått något virus eller om det är någonting annat. Jag ska försöka få igång den i helgen och annars får jag väl lämna in den och be en stilla bön att dom får igång den så inte alla bilder och logotyper och sådant som jag har där är borta. För då vet jag inte vad jag gör - nästan allt sedan lillan föddes är ju på den. Och nej, jag har inte på bra länge gjort någon backup och ja, det har jag tänkt göra typ varenda dag nu i flera månader men inte fått tummen ur. Håhåjaja, det är bara att hålla tummarna. Veckan har gått i en rasande takt med bland annat barnteatern och ett extra pass på kvällen på jobbet så jag har verkligen inte hunnit med ett uns av vad jag hade tänkt den här veckan. Och vår fina matplanering har spruckit flera gånger på grund av allt oplanerat som har varit. Det blir till att ta nya tag nästa vecka. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar