onsdag 7 mars 2012

På byxjakt...

har jag varit idag. Tyvärr resultatlös. Provade massor av par men problemet är när jag nu har gått ner i vikt så har jag plötsligt blivit kräsen. Nu duger det minsann inte med vadsomhelst! Det positiva var ändå att jag utan problem kom i dom, sedan att modellerna som jag provade inte riktigt var i min smak är ju en annan sak. Jag är bara så glad över att jag kommer i en storlek som jag inte har haft på många, många år! En tröja kom jag hem med i alla fall. Som jag köpte på Gina Tricot av alla ställen, där har jag inte handlat på länge eftersom jag liksom inte har gått i deras kläder. Men nu så. Så det blev en tröja som jag spanat på länge men som var slutsåld i deras webshop men jag hittade en som var kvar och det var rätt storlek! Vilken tur man kan ha ibland. Det är den mörkblå som jag köpte. Nu ska jag hänga en tvättmaskin och sedan vänta på "Game of thrones". Ett riktigt brutal tv-serie... det rullar huvuden kors och tvärs. Men bra är den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar