söndag 6 november 2011

Dom här...

tycker jag ser fina ut till lillans rum. Serien heter Smådal och det är en av dom saker jag ska kolla närmare på när vi åker till IKEA. Det är ju inte alltid man tycker det är lika fint när man är på plats. En liten hylla och ett skrivbord skulle nog vara bra. Det enda jag känner mig lite tveksam till är den där "listen" som ligger längst bak. Ja, vi får se vad vi tycker när vi får klämma och känna. Sedan vill jag ha förvaringsboxar till också men jag vet inte om det finns några som passar.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna !

    Var ligger Ditt IKEA närmast Dig.

    Mitt IKEA ligger i Kungens Kurva Segeltorp i närheten av Stockholm.
    Det är inte ofta som jag är där, för då måste man få åka bil med någon.

    Min väninna Maggan ville dit innan Jul Jag med, men hur, tycker inte om att tigga skjuts, fast jag kan ju alltid ge en peng till "soppa"..

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Haparanda ligger något närmare än Sundsvall, så det är en bit att åka! Jag har varit på det på Kungens kurva också många gånger :0) Fast jag tycker nästan bättre om det i Barkarby. Jag vet egentligen inte varför, kanske för att det är mindre?
    Kram

    SvaraRadera