söndag 6 november 2011

Det blev jag...

som fick på nöten av förkylningen... :( Host, krax och atjoo, atjoo, prosit! Då får man väl bara hålla tummarna för att det är en förkylning av lindrigare sort som helst av allt ska vara borta tills i morgon bitti. Känns inte riktigt ha råd att vara hemma och kurera mig.
Jag proppade i mig två värktabletter så jag tog mig ut och skaffade lite granris i varje fall. Så nu är det lite vinterfint här ute i blomlådorna igen och så har vi fyllt på med solrosfrön och jordnötter till småfåglarna. Det är nog ungefär allt jag mäktar med idag. Tvätthögen får klara sig någon dag till.

2 kommentarer:

  1. Det var väl inte länge sedan Du var förkyld ?

    Börjar det om igen.
    Tittade på gardinerna på Hemtex, fastnade för en hissgardin.Men tyvärr står det inte hur bred och lång den är.Ska se i butiken i stan om den finns.

    Köpte ju på Clas Ohlson en lampa med skärm och stjärna förra veckan, för jag hade en sådan lampa innan.Fann den i en påse kvarglömt vid busshpl.förra året.Så nu har jag en skärm+stjärna över som jag ingen fot har till dom.Ville ha likadana här vid datorbordet.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Nej, det var inte länge sedan jag var förkyld. Det är tyvärr min akilleshäl och har alltid varit det. Säger någon att dom är förkylda så är jag smittad och jag får nästan alltid feber. Men å andra sidan håller jag mig ganska frisk i övrigt :)

    SvaraRadera