tisdag 1 mars 2011

Någon hårklippning...

blir det nog inte denna månad. Betalade räkningarna nu och nä det får nog bero ett tag till tyvärr... Det verkar menligt på ekonomin att vara sjuk och hemma med sjuka barn. Men vad ska man göra. Får se det som att jag får spara ut håret och så får väl älsklingen min kapa luggen på mig. Dessutom har vi bestämt oss för att åka till Umeå och bo på hotell två nätter när det blir sportlov. Fast dom pengarna har vi redan sparat ihop. Det ska bli skönt för oss allihopa att komma iväg på en liten weekendtripp. Barnen ska få gå på Leos lekland eller Busplaneten och så ska vi äta gott och fika. Det ska bli väldigt trevligt!
För övrigt blåser det så in i bomben just nu vilket betyder att jag knappast kommer att sova så mycket inatt. Jag vet inte varför men jag kan aldrig sova när det blåser mycket.

2 kommentarer:

  1. hej Anna !
    Du kanske blivit skrämd när Du var liten, när det blåste så mycket att Du inte kunde gå framåt.Sådant sätter sina spår.Jag gillar inte heller när det blåser, för då står håret rakt upp hur kort det än är.Eller som jag minns att vildvinet skrapade mot fönstret och skrämde oss ungar från vettet.Det blir spökligt.Sätt i öronproppar så dämpar det alla ljud.Det gör jag, fast jag hör illa.Ha det så trevligt i Umeå.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. Tack! Det blir alldeles säkert trevligt i Umeå :)

    SvaraRadera