tisdag 15 mars 2011

Ännu en snygg...

lampa! Den här kommer från Mio möbler men jag har sett att även EM har en liknande och jag undrar om inte den var en hundralapp billigare. Just nu går jag omkring och tänker mycket på olika lampor och belysning. Jag ska ju nu försöka inreda ett litet café så billigt som möjligt och just lampor och belysning tror jag är viktigt. Fick ganska mycket inspiration i helgen när vi var i Umeå men det gäller som sagt att försöka hålla kostnaderna nere... inte helt lätt. Kan inte Mija Kinning från Bygglov komma hit och inreda åt oss? Jag gillar verkligen det hon gör. Det är inte sådär utflippat utan det känns som om hon verkligen tänker på dom som ska bo där. Och nu sa hon visst ungefär det på tv:n!
Annars är jag rätt så nervös för min sambo har farit iväg och ska gå igenom en operation, ingenting allvarligt men ändå. Han ska ju sövas och man vet aldrig. Och så känns det jobbigt att inte kunna vara där med honom och "hålla handen". Men det är svårt att ta ledigt från jobbet för vi är lite tunt med folk just nu och så är operationen i en annan stad så det fungerade inte. Jag håller tummarna för att det går bra och att han inte är alltför nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar