lördag 5 mars 2011

Himla fin...

lampskärm från Mingla Design. Jag är lite sugen på den måste jag erkänna... Finns till specialpris just nu och ett par dagar framöver på Campadre. Kanske skulle den passa på det där eventuella företaget som faktiskt verkar gå i lås! Det är mycket som snurrar i huvudet just nu så det blir inte så mycket bloggat.
Gossen min somnade två minuter innan Andra chansen drog igång och gick inte att väcka. Så nu ligger han och snusar här bredvid mig. Han är verkligen en fin pojke och otroligt söt när han sover.

1 kommentar:

  1. Hej Anna !
    Jag hade ner en liten lampa som stod på bokhyllan, för att det inte ska vara så mörkt vid sidorna om teveapparaten.Det var när jag dammsög under bordet,som jag rev ner den.Nu blir det att köpa nya.Helst samma, har haft olika med olika skärmar.Kan ju räcka med två ett tag snart är det ljust ute längre.
    Tak-Lampan påminner om -70talet i form.Då var orange och grönt inne.Gulbrunt,lejongult i vitvaror och kakel, vi byggde hus då, därför vet jag det.
    Trevlig kväll !
    Kram Mi

    SvaraRadera