fredag 18 februari 2011

Tjolahopp!

Så var det fredag igen. Veckorna flyger fram. Snart börjar man vilja börja bromsa så man kan njuta av våren. Men än är vi inte där. -28 imorse och då tog jag faktiskt överdragsbyxorna på mig. Min kollega blir så arg på mig när jag inte klär mig, haha. Fast nu glömde jag ju att säga till henne att jag hade klätt mig ordentligt imorse. Äsch då.
Ingen magsjuka i sikte än för lillan, men det var ännu fler barn som hade insjuknat sedan igår. Det är bara att hoppas. Ikväll blir det lite fredagsmys med cheddarpopcorn som ska avnjutas med hela familjen. Och så bästa tv-programmet På spåret! Ha en fantastisk fredag!

1 kommentar:

  1. Hejsan Anna !
    Aj, vad frestad jag blir, alla som kan smaska sig både godis o.popcorn,chips och glass i stora lass.Jag får vackert vänta tills mina 16 kilo är borta.Har tagit kontakt med xtravaganza som en sista utväg.Min Dotter verka inte tycka om det, för det kostar pengar,det gör det väl om man ska gå till ett riktigt gym också.Måste ha en som puschar på mig,jag har faktiskt tappat lusten helt, snart köper jag bakelser och smaskar i mig.Suger i kistan hela dagarna.De skulle ringa mig idag, men inte hört något ännu, så då får jag handla i morgon efter Melodikrysset, som jag envisas med att klura ut.
    Var bor Du som har så kallt.Minus 9 i morse kl.6.30.

    Ha en trevlig helg.
    Kram Mi

    SvaraRadera