onsdag 16 februari 2011

En av mina

favoritförfattares, Dennis Lehane, böcker ligger nu och väntar på mig. Det är den senaste och heter "En mörk välsignelse". Jag ser verkligen fram emot att läsa den för jag tycker han skriver ohyggligt bra. Och som med så många deckarförfattare så fastnar man också för personerna det handlar om. Han har skrivit en rad böcker med huvudpersonerna Patrick Kenzie och Angela Gennaro och det blir ju så att man vill veta hur det går för dom. Ska bli spännande att se om den är så bra som jag hoppas och tror. Finns på en bibbla nära dig eller om du vill ha en egen så finns den här för 179:-. Och har du inte läst någonting av honom än så spring och låna en bok nu!
I övrigt så tjurar jag på och trots att jag sannerligen inte har fått i mig mycket så har jag varit på jobbet. Men det börjar kännas bättre. Peppar, peppar. Vitpeppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar