lördag 5 februari 2011

Såg ni...

den snyggaste norrmannen ever i Skavlan igår?! Herre jisses vad snyggt det är på karlar med lite grått i håret och en snygg frisyr. Tyvärr känns inte mina gråa hårstrån lika charmiga. Undrar varför det är så? Jag menar karlar blir bara snygga med gråa stänk och fastän jag tycker det är snyggt med grått hår på kvinnor också så vill jag ju inte ha det själv. Nu har jag ju inte så många gråa hårstrån men jag har ärvt min pappas hår och han blev grå tidigt. Min mamma har betydligt färre grå hårstrån än jag så det är lite orättvist. Tur det finns hårfärg :) Hur som helst här har ni som missade sångaren i Kaizers Orchestra ett klipp så ni får njuta ni också (påminner han kanske lite om Ola Salo fast utan fjädrar och paljetter...) Jag går dessutom och nynnar på låten.
Rätt intressant dialekt hade han också. Jag har läst en del språkvetenskap och är intresserad av dialekter, ord och språket. Det är väl därför Fredrik Lindström är lite av en idol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar