söndag 16 januari 2011

Bjöd...

min fina mamma på middag idag. Gjorde lasagne och sedan min goda kladdkaka med mjölkchoklad. Så nu är vi riktigt mätta och belåtna! Det är nog första gången på snart två veckor som det var gott med mat. Ingen av oss har haft någon direkt matlust och vi har nog tappat några kilo tillsammans. Och gossen vår blir hemma imorgon för han har fortfarande feber. Om det inte ger sig på några dagar måste vi nog kontakta vårdcentralen, han kanske behöver penicillin. Var ute en sväng med lillan på sparken också men det gick tungt och inte bara för att det var oplogat och mycket snö på vägarna utan det känns i kroppen att man inte är helt hundra. Det tar väl tid innan man har återhämtat sig efter en sådan här förkylningsomgång. Undrar när jag ska orka med min zumba på morgonen igen? Jag längtar! För jag mår ju så bra av det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar