lördag 15 januari 2011

Borde uppdatera...

min egen garderob litegrann... Jag har en tendens att bara köpa kläder till barnen och själv går jag bara omkring i mina gamla urtvättade paltor. När jag nu fick lite julklappspengar så ska jag nog ta och köpa lite nytt. Den här hittade jag hos Ellos, en kopia av Odd Molly kanske men vad gör det. Är alldeles för snål för att köpa Odd Molly ändå, hihi. Sedan hade dom en fin munkjacka i turkos som jag också gillar. Men det är svårt att beställa tycker jag, det blir lite omständigt om man måste byta och skicka tillbaka. Och kläderna överensstämmer ju inte alltid riktigt med det man ser i katalogen och på nätet även om det har blivit bättre. Ja, vi får se vad det blir. Kanske får ta en resa till stan också men där brukar jag bli så stressad så då kommer jag hem med saker som jag ändå inte använder. Har alldeles för många sådana plagg i garderoben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar