söndag 9 januari 2011

Three down...

one to go. Ja, nu är vi tre som är sjuka i familjen. Alla utom sonen har feber nu... får väl se i morgon om inte han också insjuknar. Det var verkligen en riktigt ordentlig influensa det här. Känner mig fortfarande ganska långt ifrån pigg men det går ändå åt rätt håll. Men jag längtar ut så jag håller på att förgås! Sprang in på jobbet och lånade några fler böcker. Hade ju tänkt läsa Nesbøs böcker i rätt ordning men nästa i serien fanns inte inne så då blev det Pansarhjärta som är den 8:e boken. Det går ju det också och när dom andra nu inte fanns inne så vad gör man?
Just nu så springer min lilla omkring, om än något ostadigt, med 39,4 graders feber. Hoppas att panodilen snart kickar igång så hon kan sova. Själv skulle jag vara i princip medvetslös med den temperaturen... Nej nu ska jag sköta om dom som är sjukare än mig.
Och boken finns att köpa här för 44:- och alldeles säkert finns den att låna på en bibbla nära dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar