torsdag 9 december 2010

Trött, tröttare...

tröttast! Japp, det är jag. Men det struntar jag i för jag fortsätter med att köra Zumba i gryningen. Känner mig verkligen duktig och det känns då som om jag får lite fastare muskler och så har jag ju mycket mindre ont i rygg, axlar och nacke. Bara det gör det ju värt det! Och så blir det en toppenstart på dagen. Känner mig lite smidigare också. Och så är det riktigt roligt när man får kläm på alla stegen.
Apropå motion, i helgen så ska vi göra lite julgodis har vi tänkt. Hallonkola blir det helt klart men sedan då? Jag har lånat hem lite böcker och så har jag några tidningar med lite recept. Och så ska vi såklart göra fransk nougat kom jag precis på. Jag tänkte att vi ska göra några olika sorter så att man kan göra en liten strut med blandat och ge till barnens fröknar till jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar