tisdag 28 december 2010

Liten sjukling...

har jag i huset. Gossen har jättehög feber och är således riktigt hängig. Stackarn. Så det blev till att ta vård av barn istället för semester. Bättre att spara semesterdagarna till någonting roligare. Och det gör egentligen ingenting för det är riktigt kallt idag, -25 grader, så vi hade nog ändå mest varit inne. Så vi får hoppas att det blir lite varmare ute och att sonens panna blir lite kallare. Själv surfar jag runt och kollar rea på barnkläder. Jag klickade hem ett par bruna mjukisbyxor till sonen från Polarn o pyret för det behöver han och jag gillar brunt så mycket. Sedan fanns det en brun farfarströja som skulle passa till men inte i själva e-butiken. Så nu har vi skickat ut svägerskan som får leta efter den, hon bor nämligen i en av dom stora städerna. Håller tummarna för att hon hittar den, men så tur kommer jag väl inte att ha... Sedan hittade jag en fin Small Paul tröja hos Luckylittleme som jag också är sugen på att beställa till sonen. Det är ju bra snyggt med turkost till brunt... Ja, vi får se. Ska betala räkningarna först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar