lördag 4 december 2010

Några...

julklappar lyckades vi köpa i stan i varje fall. Har inte så många kvar att handla till och nuförtiden kan man ju handla hur mycket som helst på nätet. Sedan ska jag såklart gynna affärerna på orten också. Sedan köpte jag lite julpynt, bara några små saker för det kan inte hjälpas att det är lite roligt med något nytt. Och sedan ändras ju smaken ganska radikalt kan jag tycka på 10 år. En del saker som jag gillade förut känns helt smaklösa nu... Sedan köpte jag nya julgardiner. Två stycken hissgardiner i vitt med röda broderade hjärtan. Det blev riktigt fint och mycket mer i min stil än dom vi hade förut. Då hade vi beige panelgardiner med rött medaljongmönster. En av sakerna jag köpte ser ni här, en liten god jul-pinne som kostade 15-20:- (kommer inte ihåg exakt) och som man kan sticka ner i en blomkruka. Gullig var den så den fick följa med hem!
Idag har jag jobbat en sväng och sedan när jag kom hem var det dags för sambon att sticka på sitt jobb... Inte så kul precis. Nu ska jag och barnen mysa en stund innan det är dags för sängen för dom. Själv ska jag väl kika lite på "Så mycket bättre". Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Den där pinnen var verkligen söt - perfekt till julgrupperna! Å du har fina lotter i tävlingen ;-) KRAM

    SvaraRadera