söndag 26 december 2010

Titta vad jag fick....

av tomten! Min älskling lyckades få tag på bakskålarna från Ib Laursen som jag önskat mig så länge. Nu var tyvärr den största sprucken men jag hoppas att vi får skicka tillbaka den och får en ny. Han lyckades hitta dom hos Broarne. Jag tycker jag har dammsugit nätet i jakt på dom och så lyckas han. Och jag har tittat hos Broarne för någon vecka sedan och då fanns dom inte. Men han hade tur. Och jag blev både glad och överraskad. Sedan fick jag en annan superfin skål som jag ska ha frukt i. Sedan fick jag mascara, badskum, små hjärtskålar, söta sockar och en massa annat fint. Vi gav sonen ett Nintendo Wii och jag kan säga att det spelas för fullt. Och inte bara av sonen... Man får ju värsta nostalgikickarna av att spela Super Mario. Hur kul som helst! Hoppas att ni har haft en skön jul och att tomten var snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar