lördag 7 januari 2012

Vackra vintervyer...

har vi njutit av idag. For upp på fjället så att sonen och sambon kunde åka några slalomåk och jag och lillan körde bob. Jag har fått mig lite motion med att springa omkring med boben och det är ju för härligt när man känner att det går lättare och är betydligt roligare att leka när man inte har lika många kilon att dra omkring på! Täckbyxorna som jag knappt fick igen förut är nu väldigt stora! Så härligt, det känns väldigt peppande att fortsätta då som ni säkert förstår. Och bra mår jag ju av det så jag kör vidare. Träden var så härligt frostnupna och utsikten från fjället är ju härlig. Jag tog den här bilden strax innan vi skulle åka hem, väldigt vackra blå toner blev det. Och vädret var helt okej, -6 och inte särskilt blåsigt. Nu ska jag snart krypa ihop här i soffan med någon av mina kärleksromaner och bara mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar