söndag 22 januari 2012

Pannkakor, plättar...

eller småplättar - kalla det vad du vill men det var vad jag testade idag. LCHF-style såklart. Småplättar skulle jag kalla det men eftersom jag bor ihop med en västmanlänning så vet jag att vi kallar det olika. Helt okej, kanske inte det godaste jag har ätit men fullt ätbart och jag höll mig mätt jättelänge. Så det kommer jag att göra fler gånger. Åt småplättarna med tinade bär och grädde. Vilken tur att det finns duktiga bloggare som delar med sig av sina recept! Det underlättar ju oerhört när man kan hitta recept både här och där, särskilt för mig som är av det kräsna slaget och inte äter precis allt. Nu senast har jag hittat den här bloggen: alltomlchf.blogspot.com och det var där jag hittade receptet på plättarna. Jaha, nu är det väl bara att ladda om för en ny vecka då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar