söndag 5 februari 2012

Så skönt...

det kan vara att få ta ett bad i lugn och ro och bara vara! Det kan man behöva ibland. Jag läste några sidor i en tidning och sedan sov jag en stund. Jag somnar ofta när jag ska bada badkar för jag blir så avslappnad. Idag är det lite mildare, -24, men nu blåser det lite och då känns det nästan kallare än -33. Men här uppe är det oftast en lite torrare kyla så den känns inte så hemskt farlig bara man klär sig ordentligt. Man får vara glad att man inte är nasare och var tvungen att stå i ett marknadsstånd på Jokkmokksmarknaden. Fy så hemskt.
Jag var på konsert igår och det var så roligt - älskar att lyssna på musik live. Det blir alldeles för sällan. Enda nackdelen med att ha så roligt är ju att man inser att man har roligt alldeles för sällan. Det får det bli ändring på! Ha en trevlig vecka nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar