fredag 17 februari 2012

Nu går vi...

mot bättre, soligare tider! Idag kändes det verkligen att solen har börjat värma - helt underbart! Det hade ju varit ännu underbarare om man hade befunnits sig på ett fjäll med en eld och en grillad korv... men det kommer det också. Veckan har som vanligt gått i 200 knyck. Jag hinner fasen aldrig med och jag hinner aldrig göra allt jag har tänkt under veckan men det är ju bara att gilla läget för så här är det jämt. Det lönar sig inte att stressa över det. Nu ska jag titta på en film, en ny version av Jane Eyre. Jag är alldeles själv uppe för resten av familjen sover. Har ju en man som jobbar som en gnu just nu men så är det med ett nystartat företag och det visste vi om. Det är väl därför veckorna går extra fort också för jag hjälper förstås också till när jag kan och dessutom är jag oftast ensam med barnen. Men det är lite skönt att få vara alldeles själv också en stund och kunna se en film och dessutom fick jag ju se finalen i På spåret i lugn och ro. Tråkigt att det är slut nu, jag kommer särskilt att sakna Fredrik Lindström. Jag gillar honom skarpt. Ha nu en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar