torsdag 23 februari 2012

Man kan ju inte annat...

än att bli lite rörd när Prins Daniel berättar om sin förstfödda. Man vet ju precis hur det är när man har fått ett alldeles nytt liv i sin famn, en alldeles egen prins eller prinsessa. Och jag har haft tur att få en av varje. Så visst kom det en liten tår i mitt öga också. Jag tycker lite synd om dom också som inte får njuta ifred av denna stora händelse i livet. Hoppas att pressen ger dom lite spelrum i alla fall.
Såg precis att jag vunnit ett fint lavendelhjärta inne hos Drömmar & Ting, jag får sniffa på det och drömma om sommaren! Undrar om min lavendel har klarat denna vinter, den ska egentligen inte klara sig här uppe men hittills har det gått även om den inte växer sig särskilt stor. Det är bara att hålla tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar