fredag 2 december 2011

Vart tog vintern...

vägen? Jo, den regnade och blåste bort! Det är nu med armar och ben som insats man ger sig ut - det är verkligen blåis ute på vägarna. Inte ens min Icebugs klarar av sådan här halka, det gäller att hålla tungan rätt i mun... Julkänslan blir liksom lidande när vädret inte är det rätta. Men på söndag är det obligatoriskt adventsmys, annars blir sonen grymt sur, så jag hoppas att känslan kanske kommer tillbaka litegrann då. Och sedan ska jag nog baka pepparkakor i bästa lchf-anda. Hittade ett recept och nu ska jag testa det så att jag också kan få smaka en pepparkaka när vi har vårt adventsmys.
Skönt att det är fredag för jag känner mig som vanligt ganska knäckt av tidiga morgnar och sena kvällar. Mina försök att gå och lägga mig före tio går inte så bra, jag kommer liksom igång på kvällen... Så jag hoppas att barnen sover länge imorgon så jag får en liten sovmorgon. Ha nu en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar