torsdag 29 december 2011

Har just haft...

en date med Varg Veum. Eller i mina drömmar i alla fall. Jag har sett filmen Varg Veum - skriften på väggen. Den var riktigt bra. Till det åt jag såklart några av mina lchf-kexs med ost på. Det vete tusan om jag går ner något nu över jul trots att jag inte äter så många kolhydrater... Känns åtminstone väldigt fel att äta något så gott när man försöker gå ner i vikt. Å andra sidan har jag varit ute och pulsat i snön och dragit en ganska tung tjej på boben så jag har väl förbrukat någon kalori också. Plus att jag har skottat snö. Härligt att vara ute trots att det snöade och var tunggått. Nu börjar det vara riktigt mycket snö men vädret är fortfarande väldigt milt för årstiden. Vi brukar ha riktigt jäkla kallt så här års. Nyårsafton brukar det för det mesta vara närmare -30. Det är mer regel än undantag för man är alltid rädd att någon som kanske dricker för mycket ska ramla i någon snödriva och frysa ihjäl på nyår. För övrigt så tycker jag att Trond Espen Seim som spelar Varg Veum är en mycket snygg man och jag vet att jag har sagt det förut. Men det tål att sägas igen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar