söndag 11 december 2011

Det kan väl ändå inte...

vara möjligt att jag håller på att bli förkyld igen?! Men jodå, det rinner ur näsan och jag har lite taggtråd i halsen. Suck. Blir nog ändå hemma imorgon för att sköta barn som har haft magsjuka i helgen. Mindre kul och jag är i alla fall glad att jag inte har åkt dit på det. För att kräkas är ändå bland det värsta, torka upp kräks är heller ingen höjdare... Så jag hoppas att om jag är hemma och sköter om barn och en begynnande förkylning så kanske den är puts väck på tisdag då planen är att handla julklappar. Och kanske en ny tröja till mig och ett par byxor skulle jag också behöva. Jag har ett par just nu som funkar och dom börjar vara lite stora dom också. Vilket ju är roligt men just nu känns det som en utgift jag hade kunnat vara utan. Hoppas ni har haft en mysig tredje advent med tända ljus! Vi var en sväng till kyrkan och tittade på ett litet luciatåg - det är så rörande med barn som sjunger tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar