onsdag 16 maj 2012

Nu äntligen...

har det kommit lite värme och sol hit också! Har haft en riktigt härlig dag som började med en halv dags jobb. Konstigt nog så är jag nästan mer effektiv när jag vet att jag har färre timmar på mig. Sedan har jag hunnit gå en lång promenad med lillan och sedan skottade vi ut snö från snöhögen så den ska tina lite fortare. Men den är så isig så det är svårt att få loss men vi kämpar på. För bort ska den! Nu ska jag fira helg med en bit lchf-kladdkaka. Riktigt jäkla god är den! Om man gillar mörk choklad i alla fall... Blir det lika fint väder imorgon så blir det nog till att grilla. Ska bli så gott. Jag har fått absolut dille på halloumi. Salt och gott, mmm. Den som är godast i mitt tycke är Coops egen, den är så härligt gnisslig när man tuggar den!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nämen...har ni fortfarande SNÖ kvar??
    Men fy! Ja, jag skulle nog vara mer än deprimerad då och fly till närmsta researrangör och köpa första bästa resa...enkel!!
    Men turgumma! Jättefin tröja du gick å vann åt liten:)
    Hur många barn har du? 2?
    Halloumi..min favorit oxå!
    In i munnen precis när den är färdigstekt:)
    Så galet gott!!!
    Ha en bra helg nu! Långledig??
    Kram!

    SvaraRadera