lördag 26 maj 2012

Kan tipsa om...


ett riktigt gott vin som jag just nu dricker ett glas av. Väldans gott faktiskt. Det heter Matthias Gaul Pinot Noir. Känns nästan som att det är mousserande fast det är det inte. Det här kan jag gott tänka mig att ta något fler glas av i sommar. Fast egentligen vill jag inte uppmuntra till att dricka alkohol för jag känner alltför många som har problem med det. Det kanske är därför jag själv dricker ganska så sällan och nästan aldrig mer än ett glas. Men det är gott någon gång då och då. Idag har vi haft ännu en dag med härlig sol men tyvärr så blåser det rätt så mycket. Jag har även hängt min första tvätt ute för det var alldeles perfekt torkarväder. Åh, vad jag älskar att hänga tvätt ute - doften är bland det bästa jag vet. Nu ska vi strax se schlagern, sonen vill vara uppe och se så vi får väl se hur länge han orkar. Jag tippar till melodi nummer tre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar