lördag 12 maj 2012

Finfin...

vinst från Fröken Hilda som jag vann inne hos MansonDust! En mjuk och skön svettisjacka av fina märket Nova Star. Jag blev riktigt jäkla glad särskilt eftersom det snart är dags för lillstrumpas födelsedag. Blir ju en väldigt bra present. Nu gäller det bara att komma på vad mer man ska hitta på i presentväg. Känns nästan som hon har allt hon behöver i leksaksväg åtminstone men någon liten leksak måste hon ju ändå få. Blir väl trist att bara få kläder. Hade jag råd tror jag hon skulle få en rutschkana för hon älskar att åka rutschkana. Eller en stor studsmatta. Men grannen har en och barnen får nästan alltid vara med grannbarnen och hoppa på den så det känns onödigt. Ja, vi får se vad vi hittar på. Idag har solen lyst men det blåser ganska kallt så det var inte så vidare värst mysigt ute. Men så länge snön tinar så ska jag inte klaga! Ha en mysig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar