lördag 7 maj 2011

Kratta, kratta, kratta...

är vad jag sysselsatt mig med idag. Och så har jag förstås dragit ut femton stickor ur händerna också ja. Kanske dags för en ny kratta? Måttligt kul med stickor. Vet inte varför men jag har fått för mig att jag kommer att ha otur och få blodförgiftning då. Ja, jag är väl aningens lätt hypokondrisk. Sedan känns det faktiskt som att det skulle kunna bli amputering av båda armarna också. Sjukt vältränad man är - not! Vi har massor med lövträd på gården och några Sembratallar också så det är en hel del att dra ihop och min sambo springer all världens väg när det är krattning på gång. Förstår inte det...
Och nä, det är inte jag på bilden. Jag är betydligt mer sammanbiten när jag krattar :)

1 kommentar:

  1. Hej Anna !
    Du kanske har märkt att jag inte varit hos Dig på ett tag, nej då jag har inte glömt Dig.Men datorn har spökat, men jag tog den till service han öppnade under och tog bort en liten kaka av damm, ganska kompakt och bytte ampullen med kylvätska,den blev het och slocknade, jag har en Laptop.Nu vet jag att två ggr per år bör man lämna in den på service.
    Jag fann ett ställe som heter Data Trakten på Stockholmsvägen.Ringde MegaPart de hänvisade dit.Och på bussen dit pratar jag med en ung tjej, som säger att hennes kille har en egen firma, Nollåttan AB fick mobilnr.Men de här nysvenskarna var trevliga och de tog 200:- rätt billigt tyckte jag.Min granne lämnade in sin på service det kostade nära tusenlappen, så jag hade tur.De lagade den medan jag väntade var bara bort till sjukhusets bankomat.För jag hade inga kontanter.
    Jag mår bra och fått börja på sjukgympa för min stelhet.Hälsoenheten ville jag skulle peta i mig mera kolhydrater, så nu har jag gått upp i vikt igen, fast minnet är bättre.

    Kram Mi

    SvaraRadera