onsdag 4 maj 2011

Jag förstår inte...

hur mina barn kan växa så fort. Man hinner knappt sätta på dom kläderna så har dom vuxit ur dom! Dom har inte ens någon högväxt att släkta på. Vi är inte särskilt långa varken jag eller sambon. Jag borde lägga ut lite urväxta kläder på tradera men det är ju lite jobb att göra det och ibland får man ju ingenting för grejorna så det känns lite motigt. Man kanske skulle lägga ut det på blocket istället. Får se vad jag hittar på. Hur som helst så var jag runt och surfade efter barnkläder och hittade den här söta saken hos Polarn & pyret som jag tror att jag bara måste beställa till lillstrumpan. Jag är ganska svag för randigt måste jag erkänna... Nu ska jag fortsätta leta kläder till långa lilla killen. Han behöver nya byxor nu, genast och direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar