måndag 9 maj 2011

Jippi!

Nu har jag krattat klar precis hela gården! Heja, vad duktig jag har varit. Tur att baksidan går lättare... det är mest en jäkla massa barr från Sembran där så det är mycket men det går mycket lättare och fortare. Det är så fint på tomten nu. Men nu ska jag snart börja gräva om i potatislandet och sedan så ska jag ta itu med blombänken. Man kanske får några armmuskler på köpet?
Beställde ett par foppa-tofflor till lillstrumpan idag också. Hon vill ju ha samma skor som storebror och dom andra barnen här på gatan. Det blev dom här söta, jag är liksom lite svag för nyckelpigor. Jag har nyckelpigor på myggnätet av märket Tinkafu till barnvagnen också. Om man registerar sig för ett nyhetsbrev på Crocs webshop så får man en rabattkod på 20%, bara ett litet tips om ni har tänkt köpa er några färgglada och bespottade plastskor. Fast jag gillar dom, har dom på jobbet som arbetsskor. Kan inte säga att jag tycker dom är snygga men sköna och praktiska.
Apropå myggnät så har vi redan fått våra första myggbett!

1 kommentar:

  1. Vilka söta små foppatofflor. De kommer hon garanterat att gilla.
    Kram Malin

    SvaraRadera