onsdag 18 maj 2011

Alltså...

det börjar gå upp för mig att sonen faktiskt kommer att behöva avslutningskläder! Gulp! Han går ju faktiskt ut 6-års och ska börja "riktiga" skolan till hösten. Fast nu ska vi inte tänka på höst. Hur som haver så kommer han ju att ha avslutning i kyrkan för första gången och då vill man ju gärna se honom i något snyggt eller extra snyggt kanske jag ska säga för han är ganska fint klädd för det mesta. Hans mamma är lite snobbisch när det gäller barnens kläder - dess värre inte med sina egna... Jag önskar ibland att jag inte var så noga med vad barnen har på sig och nu menar jag inte att jag köper märkeskläder till dom och att det måste vara dyrt. Det måste bara vara snyggt och i fina färger och gärna skönt också. Jag är ingen som tvingar dom att ha hemska material bara för att det är snyggt. Och så vill man ju att kläderna inte bara ska vara till ett enda tillfälle utan han ska kunna ha dom senare också. Jag måste helt klart till en stad och det ganska snabbt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar