onsdag 20 april 2011

Vilken lyckodag...

den här dagen blev, till slut! Har varit allmänt trött och grinig idag men så här på kvällskvisten så blev det en lyckodag :) Först fick jag min superfina nya cykel, Monark Cupcake, och sedan fick jag mail av Jenny med fina bloggen Jennys hus att jag hade vunnit en fin tygpåse från företaget Thira. Så himla glad jag blir! Passar utmärkt att bära hem alla böcker från jobbet i. Thira har så mycket fint och lillan har ju en av dom fina tygbokstäverna därifrån, gillar den skarpt! Så dagen blev riktigt bra på sluttampen. Imorgon ska jag cykla och cykla och cykla! Ska bara skaffa en ny barnsits till den så lillstrumpa kan åka med, den gamla var sönder... Åh, det spritter i cykelbenen!
Bilden har jag ärligt tjuvlånat från Thira.

1 kommentar:

  1. Kul att det blev en lyckad dag!
    Kul att du är med i min utlottning.
    Önskar dig en skön och mysig påsk
    kram
    sandra

    SvaraRadera