söndag 3 april 2011

Fröken fräken...


kan ni kalla mig nu! Dagen har vi tillbringat på fjället där sonen och mannen har åkt slalom och lillan har busat runt i snön, gungat och åkt rutschkana sisådär en miljard gånger. En alldeles underbar, solig dag som alltså genererade ett antal fräknar på min näsa. Nu rasar snön av taket i stora sjok och det drippar och droppar både här och där. Och så blir man ju så himla skönt trött av att vara ute i friska luften. Tyvärr är jag ingen slalomåkerska själv men eftersom lillan verkar bli en riktig tuffing så kanske jag också måste snöra på mig ett par pjäxor. Kan ju inte vara sämre jag. Nu ska jag hänga en tvättmaskin och sedan ska jag surfa in på ikea och kolla vad vi ska ha med oss därifrån på tisdag.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna !
    Om Du visste så många kommentarer Du borde få om att Du ska hänga en tvättmaskin,bättre att plocka ut kläderna ur den och hänga dom på strecket,linan eller i skåpet.Inte illa menat alls.Efter alla mina misstag med samma har jag lärt mig, för jag har fått många pikar.fniss,fniss !
    Kul att vi hörde av Linda i Lönnbacka.

    Kram Mi/ Under-bart med fjälltopparna, det har vi inte härnere

    SvaraRadera
  2. Haha, vadå jag hänger alltid upp hela maskinen - det går mycket snabbare då ;0)

    SvaraRadera