lördag 8 januari 2011

Nää, nu...

är jag less på riktigt! Varför går det inte över? Vaknade med feber igen och ännu ondare i halsen. Dubbelsuck! Nu ska jag skicka älsklingen på affären, kanske lite Hello Kitty-isglass kan få mig på benen, haha. Och så är det väl typiskt att man ska bli sjuk när vi nu har en ledig helg tillsammans. Men å andra sidan jag hade ju inte fixat att ha barnen själv när jag nu blev så här pass febrig. Och jag har ju sagt att jag egentligen inte ska klaga, ligger inte för döden precis. Men jag är helt enkelt inte bra på att vara sjuk. Längtar ut! Känner mig instängd. Om jag piggnar till ikväll så tror jag att sambon får fara ut och "ragga" med mig och barnen i bilen. Då får jag då se någonting annat.

1 kommentar:

  1. Hej och godmorgon !

    Varför Du insjuknar när hela familjen är samlad, är nog för att då kan Du få lite passning,så Du får en chans till lite vila emellanåt.Även Mammor behöver vila.
    En vitamin dos lime,citron,apelsin och några väl utvalda frukter som innehåller mycket c-vitamin.
    Krya på Dig.
    Kram Mi

    SvaraRadera