måndag 24 januari 2011

Kändes konstigt..


idag när det bara var jag och lillan hemma till middagen. Sonen följde med mormor och hennes väninnor ut på restaurang och älsklingen jobbar kväll idag igen. Men samtidigt är det lite roligt att bara få vara vi två, det händer ju inte så ofta. Jag tror att det är bra att ge barnen lite egen tid med mamma och pappa. Det var en mätt, nöjd och glad son som återvände och jag och lillstrumpa hann laga middag, äta och busa på golvet. Dagen skulle vara komplett om man nu hade hunnit träffa sambon en stund men jag orkar nog inte vara uppe tills han kommer hem tyvärr. Det här är verkligen nackdelen med att en jobbar i skift. Inte för att jag inte klarar mig själv utan för att jag verkligen vill vara med honom. Han är ju min älskling och min bästa vän. Jag säger som en bekant sa om sin man: Jag har som svårt att andas utan honom ;0)

1 kommentar:

  1. Hej vännen !

    Jag har haft mitt, så jag vet precis hur Du menar.
    Tyvärr visade min Dennis inte så mycket av sin kärlek till mig, för hans jobb som byggnadsarbetare och pendlare tog musten ur honom, så han orkade inte med mig.
    Han har sagt nu på senare år, att han var mer kär i sitt jobb än i mig.Då kan Du tänka ut vad som hände.Men vi hade 20 lyckliga år ihop.efter 24 skildes vi,men har bra kontakt varje dag, nu är det jag som servar honom än idag.Vår Dotter och barnbarn håller oss samman.
    Sånt e´livet.Kram Mi

    SvaraRadera